22 Temmuz 2012 Pazar

Beyin ve Kader

Beyin ve Kader PROGRAMLAMA...DUA ve NİYET......
Tam olarak , bütün kelimeleriyle ,her şeyi yaratan,her şeyin sahibi olan ve her şey üzerinde aziz ,hafiz,Şafi , Nur , Fettah ve kahhar olan hazreti Allaha sığınıyorum..
Yüce arşın sahibi olan Rabbim bana YETER..
Bana musallat olan , olmak isteyen ne varsa.., her türlü has...talık , cin , şeytan, sihir, büyü, nazar, haset,ağırlık,sıkıntı,panik,korku vb.ne varsa..hepsi, hemen şimdi, hayatımdan,bedenimden , kaderimden , bir daha geri dönmemek üzere akıp çıkıp gitsin..
Kendimi,sağlığımı , bedenimi,kaderimi,şimdimi,geleceğimi,çoluğumu çocuğumu, ailemi,işimi gücümü, okulumu, geçimimi, beynimi, kalbimi, aklımı, fikrimi,duygu ve düşüncelerimi ,bütün hücrelerimi ve herşeyimi Rabbime emanet ediyorum.O bu emaneti korumaya kafidir.Artık hiç bir şey bana zarar veremez,çok güçlüyüm,gücümü Rabbimden alıyorum.Allahım bana yeter.Allahım bize YETER...

Allahım Alim isminle , ilmimi artır,..Fettah isminle , bütün hayır kapılarını aç..,Şafi isminle şifa ver..,Hafiz isminle muhafaza et...,Latif ve Cemal isimlerinle, Ahlakımı, bedenimi güzelleştir..,Aziz,Ali ve Azim isimlerinle değerimi kalitemi,kıymetimi artır...,NUR isminle karanlıklarımı aydınlat..,Vedud isminle kendi sevgini kalbimde galip kıl..,Sabır isminle dayanıklığımı artır..,Gani,Muğni,Malikel mülk ve Rezzak isimlerinle dünya ve ahiret zengini KıL..,Rahman ve Rahim isimlerinle merhamet et esirge..,Settar isminle, günah ve kötülüklerle arama , geçilmez Perde çek,..Seri ve Müzil isimlerinle, hayrını bolluk ve bereketini acil üzerimize indir..,Mucib isminle dualarımızı kabul et..,Habir ve Basir isminle madde ve mananın,herşeyin hakikatini,hikmetini göster...,Kadir ve Kavi isimlerinle gücümü,kuvvetimi artır..,Aminn..
Rabbimin Gönül diliyle , kendi sesi ile Hakk ve Azametiyle ve Aşk ile ..Kün feyekün , aminn ........................Melikşah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder