11 Ocak 2012 Çarşamba

EŞİM

Hayatımızı yaşarken Yaradan bize bir eş tayin etmiştir...Bizler bazen eşimizi bulduğumuzu düşündüğümüzde hepimizin ders aldığı kırgınlıkları yaşarız...Öyle anlar olur ki bu üzüntülerin içinden çıkamayacağımızı düşünüp kendimizi ve ruhumuzu yaralama çabasına gireriz..Kendi mutluluğumuzu ancak kendimiz üretebilir ve kabullenebiliriz;başkaları bizim mutluluğumuzu sadece güzelleştirebilirler...Yüreğim...izdeki sevgiyi çoğaltırsak hayatımızdaki aşkı da ve aşkdaki sevgi bolluğunu da yaratabileceğimiz ortamı hazırlamış oluruz....Çoğu zaman da kendi benliğimize uygun olmayan kişiye çok uzun süre tutunuruz bu yüzden de hayatımıza gelecek olan bizim için hayırlı akışı kesmiş oluruz...''Allah'ım, sevgili meleklerim ve sevgili Baş melek Şamuel şu an'da hayatıma tam benim düşündüğüm gibi (aklınızda nasıl bir aşk varsa bütün detaylarıyla) sevgiyi ve aşkı çekmemi sağlayın...Biliyorum ki benim yüreğimden geçen tüm dileklerim sizin için bana verilecek çok güzel hediyeler...Hayalimdekinden daha güzel olarak bana geldiğini biliyorum..Ve ben de artık Yaradan'ın ve sizlerin benim hayrıma olan verdiğiniz aşkı Yaşamıma almaya hazırım...Ve yine biliyorum ki bu benim, evrenin ve o kişinin en büyük hayrına oluyor...En doğru ve en hayırlı zaman da bana geliyor..Eşimi sizlerin seçmesi benim için büyük mutluluk..Bunun için size çok teşekkür ediyorum...Ve öyle de Oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder